info@regiojethotels.cz +420 222 111 900


Nejčastější dotazy

Odpovědi a informace týkající se našich ubytovacích kapacit.

Pronajímají se chaty jako celek a budeme na chatě sami?

Většina penzionů se pronajímá jako celek. Budete tedy na chatě sami a budete mít své nerušené soukromí.

Jak se v penzionech topí? Budu ještě něco doplácet?

Penziony jsou centrálně vytápěny a veškeré energie jsou zahrnuty v ceně a nebudete tak již nic doplácet.

Mohu parkovat přímo u objektu?

Ano, parkování je možné většinou přímo před penzionem/hotelem a je zdarma. Více informací najdete v popisu penzionu.

Je možné si v penzionu uložit kola, lyže, kočárek apod?

Ano, v penzionu je možná úschova kol, lyžárna je k dispozici u vybraných penzionů. Více informací najdete v popisu penzionu.

Je v chatě k dispozici připojení k internetu?

Ano, ve všech penzionech je k dispozici připojení k internetu.

Musím si vozit své povlečení a prostěradlo?

Není to potřeba. Povlečení a prostěradlo budete mít v pokoji připraveno. K dispozici jsou také ručníky.

Platí se při pronájmu nějaká kauce?

Ano, při příjezdu bude vyžadována vratná kauce. Výše kauce se liší dle objektu. Kauce se hradí na místě v hotovosti a po ukončení pobytu vám bude vrácena.

Jaké je standardní vybavení pokojů?

Každý pokoj má svoji koupelnu se sprchou a WC, šatní skříní. Další vybavení se u jednotlivých penzionů liší.  Více informací najdete v popisu penzionu.

Je v ceně ubytování strava?

Ubytování v penzionech a chalupách je poskytováno bez stravy. V nich máte. k dispozici plně vybavené kuchyňky. V Hotelech je v ceně zahrnuta polopenze.

Jaké další služby můžeme v penzionu využít?

V našich penzionech budete mít k dispozici naše tzv. nekonečné lednice. Najdete v nich základní nabídku mražených potravin (mražené pizzy) a trvanlivých potravin (vakuově balená uzená kolena). K dispozici budete mít také bečku piva, kávu, víno. Je jen na vás, zda využijete našich zásob a na konci pobytu uhradíte jen to, co jste spotřebovali a nebo si budete vařit z vlastních zásob :)

Kdy mohu na chatu přijet a kdy se odjíždí?

Check in/ příjezd je vždy v 16 hod a check out v 10 hod.

Jak funguje provoz bez recepce? Na koho se mám obracet, když budu někoho potřebovat?

Při příjezdu i odjezdu budete jednat se správcem chaty osobně nebo telefonicky. Přes týden budete mít telefonický kontakt na správce, který Vám bude po dobu pobytu k dispozici.

Je možný brzký/early check in?

Ano, je možný. Je nutné jej nahlásit předem, je možné vše vyřídit se správcem, zanechat si zavazadla již na recepci, ale pokoje budou k dispozici až po 16 hod.

Cena, kterou uvádíte je již konečná, nebo mám počítat s dalšími příplatky?

Ceny za jednotlivé služby jsou uvedeny samostatně - ubytování, poplatek za úklid a místní poplatky.  Navíc se hradí také kauce, která vám bude vrácena po ukončení pobytu. V případě, že v penzionu způsobíte škody, náklady vám budou odečteny z kauce. Pokud využijete našich dalších placených služeb, tak ty je třeba při odjezdu uhradit.

Jste schopni vystavit fakturu pro zaměstnavatele, který mi přispívá na dovolenou?

Ano, fakturu vystavit můžeme.

Do kdy musím uhradit cenu ubytování?

U objednávek více než měsíc před termínem, je záloha ve výši 50 % splatná do 5 dnů od rezervace. V případě, že objednáváte penzion méně než měsíc před termínem, je nutné uhradit cenu za pronájem v plné výši a to do 3 dnů od rezervace. 

Jaké jsou storno poplatky?

V případě storna objednávky vám budou účtovány storno poplatky:

  • více než 30 dnů před nástupem – storno poplatek ve výši 0 % z ceny ubytování
  • 29 – 7 dnů před nástupem – storno poplatek ve výši 50 % z ceny ubytování
  • méně než 7 dnů před nástupem – storno poplatek ve výši 100 % z ceny ubytování