Všeobecné obchodní podmínky pro ubytování v objektech RegioJet Hotels platné od 23.5.2015

I. Úvodní ustanovení

1.1 Společnost STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., IČO: 08120803, se sídlem v Brně, nám. Svobody 86/17, PSČ: 602 00 (dále jen „SAT“) vydává ve smyslu § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), které upravují práva a povinnosti vzniklé v souvislosti s poskytováním ubytovacích služeb v objektech nabízených pro uzavřené skupiny osob.

1.2 Provedením rezervace host potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.

1.3 Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi SAT a klientem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním VOP. Aktuální znění VOP je dostupné na www.regiojethotels.cz. SAT je oprávněna VOP jednostranně měnit, a to i v průběhu smluvního vztahu z důvodů změn právních předpisů, rozhodnutí orgánů veřejné moci nebo technického vývoje služeb.. O změnách bude klient informován na webových stránkách SAT nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny.. Nesouhlasí-li klient se změnou VOP, je oprávněn od smlouvy odstoupit do 1 měsíce od zveřejnění změny, písemně doporučeným dopisem na adresu SAT. V takovém případě SAT náleží náhrada nákladů nebo storno poplatek dle uzavřené smlouvy. Neuplatní-li klient právo na odstoupení, má se za to, že se změnou souhlasí.

1.4 Právní vztahy mezi SAT a klientem se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Podle čl. 3 nařízení Řím I (nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008) klient uzavřením smlouvy s SAT souhlasí s volbou rozhodného práva, kterým je český právní řád, a to i v případě, že služby mohou být poskytovány v zahraničí.

1.5 Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz. K online řešení sporů lze využít platformu Evropské komise: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

1.6 Komunikace probíhá v českém jazyce, není-li dohodnuto jinak. Klient souhlasí s doručováním e-mailem. Za doručenou se považuje i zásilka nepřevzatá nebo odmítnutá. Zpráva zaslaná na poslední známou e-mailovou adresu klienta se považuje za doručenou okamžikem jejího odeslání, pokud SAT neobdrží chybové hlášení o nedoručení.

1.7 Klient potvrzuje seznámení se Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou součástí VOP a dostupné na: https://www.studentagency.cz/privacy-policy.html. Osobní údaje jsou zpracovávány na základě plnění smlouvy, oprávněného zájmu a zákonných povinností, v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

1.8 Klient bere na vědomí, že hovory s SAT mohou být monitorovány a že SAT sleduje návštěvnost svých webových stránek. Klient bere na vědomí, že společné prostory objektů mohou být z bezpečnostních důvodů monitorovány kamerovým systémem. Záznamy jsou uchovávány v souladu s právními předpisy a slouží výhradně k ochraně majetku a osob.

1.9 Klient je povinen seznámit se s Ubytovacím řádem daného objektu a dodržovat jej.

1.10 Klient bere na vědomí, že pro poskytnutí služeb je zpracování některých osobních údajů nezbytné, v souladu s GDPR a uvedenými zásadami.

II. Objednávka

2.1 Objednávku ubytování v konkrétním objektu a souvisejících služeb může klient provést: a) prostřednictvím online rezervace na www.regiojethotels.cz, b) telefonicky nebo e-mailem,

2.2 Na základě objednávky SAT zašle klientovi fakturu a potvrzení objednávky (voucher). Smlouva o ubytování je uzavřena okamžikem připsání platby na účet SAT.

2.3 Objednávka musí obsahovat identifikační údaje klienta, požadovaný objekt a termín pobytu, počet osob a případné doplňkové služby. SAT může před potvrzením požadovat doplnění informací.

2.4 Klient odpovídá za správnost údajů v objednávce. Později nahlášené požadavky a slevy nemusí být akceptovány a mohou být zpoplatněny.

2.5 Odpověď klienta s dodatky dle § 1740 odst. 3 NOZ není přijetím nabídky. SAT může odmítnout objednávky s neúplnými nebo nesprávnými údaji, nebo objednávky od klientů, kteří opakovaně porušují podmínky objednávání.

III. Cena

3.1 Klient se zavazuje uhradit cenu uvedenou ve faktuře a voucheru.

3.2 Cena je splatná při rezervaci a je považována za uhrazenou dnem připsání celé částky na účet SAT.

IV. Doplňkové služby

4.1 V rámci objednávky si klient může objednat doplňkové služby. SAT nabízí zejména: • Služba nekonečné lednice – trvanlivé potraviny a nápoje k dispozici; klient spotřebu zaznamená a uhradí na konci pobytu. • Samoobslužný bar – obdobný režim jako výše.

4.2 Klient odpovídá za úhradu všech doplňkových služeb, nejpozději při odjezdu.

4.3 Místní poplatek není zahrnut v ceně a hradí se na místě.

4.4 Změny rezervací jsou možné nejpozději 7 dnů před pobytem.

4.5 Děti do 2 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko. Starší děti platí plnou cenu.

4.6 Klient odpovídá za své hosty a případné škody způsobené jejich chováním. Všechny osoby musí být nahlášeny.

4.7 Check-in je obvykle mezi 15:00–18:00. Příjezd mimo tuto dobu není zaručen.

4.8 Kouření mimo vyhrazené prostory je zakázáno a sankcionováno pokutou do 5 000 Kč.

4.9 Domácí zvířata nejsou povolena.

4.10 Klient je povinen respektovat noční klid mezi 22:00–7:00.

14.11 Pokoje musí být opuštěny v čase uvedeném v rezervaci (obvykle do 10:00). Při nevyklizení může být účtován poplatek ve výši další noci.

V. Reklamace

5.1 Reklamace je nutné řešit bezprostředně na místě. Pokud to není možné, lze ji uplatnit písemně do 7 dnů od konce pobytu na e-mail: info@regiojethotels.cz.

5.2 SAT vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení.

VI. Odpovědnost

SAT neodpovídá za: • škody způsobené vyšší mocí (např. výpadky elektřiny, živly, uzavřené cesty), • věci ponechané mimo uzamykatelný prostor, • škody způsobené klientem nebo jeho doprovodem, • dostupnost služeb třetích stran (např. lanovka). • nepřímé škody (např. ušlý zisk), vyjma škod způsobených úmyslně nebo hrubou nedbalostí.

VII. Skončení smlouvy

7.1 Klient – spotřebitel bere na vědomí, že dle § 1837 písm. j) NOZ nelze od smlouvy o ubytování odstoupit do 14 dnů bez úhrady storno poplatků.

7.2 Klient může od smlouvy odstoupit kdykoli, avšak se zavazuje uhradit storno poplatky. Odstoupení musí být písemné a účinné doručením SAT.

7.3 Výše storno poplatků:

  • více než 30 dnů před nástupem – 0 % ceny za ubytování a služby,
  • 30–14 dnů – 50 % za ubytování a služby,
  • 14–7 dnů – 70 % za ubytování a služby,
  • méně než 7 dnů – až 100 % za ubytování a služby.

7.4 SAT vrací klientovi částku za ubytování a služby sníženou o příslušný storno poplatek.

7.5 SAT může smlouvu ukončit bez výpovědní lhůty při závažném porušení pravidel ze strany klienta nebo v mimořádných případech (všší moc, poškození objektu apod.). V takovém případě bude nabídnuto náhradní ubytování nebo vrácení celé zaplacené částky.

V Brně dne 23.5.2025

STUDENT AGENCY TRAVEL k.s.